
Categorie: Support

IT is hygiëne, het moet het altijd doen
IT valt pas op als het niet werkt. In deze blog wordt uitgelegd waarom IT een hygiënefactor is: onmisbaar, maar zelden gewaardeerd. Door over te stappen naar de cloud, zoals LaDress deed, vergroot je de betrouwbaarheid en stabiliteit van je IT-omgeving. Zo voorkom je gedoe, klagende klanten en omzetverlies—en kun je je focussen op waar je écht goed in bent.

IT ingewikkeld? Echt niet! 6 kenmerken van een mensgerichte IT-dienstverlener
IT hoeft niet ingewikkeld of afstandelijk te zijn. In deze blog deelt Crystal Diekmeijer zes eigenschappen die een IT-partner écht mensgericht maken: van goed luisteren en snel handelen tot het combineren van technische kennis met commercieel inzicht. Bij UCaaS draait het om persoonlijke service, betrouwbaarheid en een netwerk van experts die doen wat ze beloven—samen met jou.

‘Het is pas klaar als het klaar is, dat staat in zijn hersenpan getatoeëerd’
Van tv-reparateur tot founder van UCaaS: Rogier Tharner bouwde een clouddienstverlener die draait op vakmanschap, betrokkenheid en oplossingsgerichtheid. In deze blog lees je hoe UCaaS uitgroeide tot een ontmoetingsplaats voor vakidioten, met een team dat pas stopt als het écht klaar is. Geen technische blabla, wel eerlijke communicatie, slagingsgarantie en support die je verder helpt—mensgericht tot in de vezels

Klantvriendelijkheid in de IT?
Goede IT-service draait allang niet meer alleen om uptime en responstijden. In deze blog laat UCaaS zien waarom klantbeleving – vastgelegd in een eXperience Level Agreement (XLA) – minstens zo belangrijk is. Want zelfs als alles technisch klopt, kan een onpersoonlijke aanpak alsnog zorgen voor frustratie. Door te focussen op communicatie, empathie en gebruikservaring, maak je écht het verschil.

Achter iedere computer zit nog steeds een mens
Bij UCaaS draait het niet alleen om technologie, maar ook om verantwoordelijkheid. Geïnspireerd door de Hawaïaanse levenshouding Aloha, zet UCaaS zich in voor eerlijke dienstverlening, duurzame keuzes en het opleiden van de volgende generatie IT’ers via de Cloud Academy. Van het opschonen van slapende accounts tot het verkleinen van de ecologische voetafdruk—UCaaS kiest bewust voor impact met zorg voor mens en omgeving.

IT is Topsport
IT-gebruikers verwachten topprestaties—altijd. In deze blog vergelijkt UCaaS de rol van de IT-manager met die van een topsporter: succes hangt af van de juiste tools, betrouwbare partners en optimale omstandigheden. Door te kiezen voor cloudoplossingen en een mensgerichte IT-partner, creëer je rust, wendbaarheid en maximale prestaties. Net als bij kitesurfen: alleen met het juiste materiaal en vertrouwen in je team kun je écht vlammen.

Weten wat je waard bent
Een succesvolle cloudmigratie draait niet alleen om techniek, maar vooral om communicatie en vertrouwen. In deze blog legt UCaaS uit waarom eindgebruikers centraal moeten staan, hoe transparantie kosten beheersbaar houdt en waarom fixed pricing de nieuwe standaard zou moeten zijn. Want net als bij de bakker: als het brood mislukt, bak je gewoon opnieuw—gratis.
Heb je vragen? Onze experts helpen je verder. Altijd.
Categorieën
Ontdek artikelen georganiseerd per categorie om snel te vinden wat je zoekt.

Als je weet waar je moet zoeken is de oplossing heel eenvoudig.
Eenvoud > Data > Kracht

Klanten vertellen
Kan jij onze ondersteuning gebruiken?
Wij zijn er klaar voor.